zaterdag 18 april 2020

Post in de paasvakantie!!

Ook in de vakantie kreeg ik leuke mailtjes van mijn sloebers!!!
Maar ik had een klein probleempje met met gsm. Ik kon geen foto's meer importeren op de computer.
Het was blijkbaar tijd voor een nieuwe gsm.
Het is een lichtblauw modelleke geworden!!
We kunnen er weer voor een paar jaar tegen aan!!

Hier is Emrys zijn eitje aan het klutsen!

Emrys blijft fit!!

Robin schildert heel graag en maakt kaartjes.

Robin geniet net al ik van het zalig warme zonnetje!!





 Toen de pepe van Robin 's morgensvroeg belde om te zeggen dat ze snel naar buiten moest gaan kijken, is ze vergeten een broek aan te doen! 
Gekke mie!!!
Samen met de grote zussen op zoektocht in de tuin!


Bij Cériel en Guust kriebelt het toch een beetje.
Elke dag maken ze een fietstochtje richting school.
Nog een beetje geduld jongens....

Ook van Sam heb ik nog een filmpje ontvangen!!!
Ze is blijkbaar een klein BVtje geworden!!
 Els de Schepper (comédienne) heeft het filmpje op haar Facebook gezet. 
En ze werd een grote hit!! 
Met wel honderden likes!!! (het laatste wat ik weet was 700)
Tof hé!!!

Blijf in uw kot!
Blijf in uw kot!
Ook al word je stapelzot!
Blijf in uw kot!


Maandag ben ik er weer!
Jammer genoeg niet in de klas...
Maar op de blog!!

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten