woensdag 22 april 2020

De lente zorgt voor kleur! De groene dag

Beste mama, papa,

Ik heb al een paar dagen een probleem met het importeren van foto's en filmpjes van mijn gsm naar mijn computer. 
Dus mijn filmpje voor vandaag zal er wel eens komen maar geen idee wanneer.
Ik luister eens bij Géry, onze ict-coördinator wat er mogelijks fout loopt.


We zijn vandaag de groene dag!!

En plots lukt het weer!!!! Joepie!!!

Deze voormiddag was ik van dienst op school. Ellis en Kijano hebben me gezelschap gehouden en hun beste beentje voorgezet!!
Kijk maar!

Ellis met onze rommeldoos!



Veel plezier in de zoektocht!!


Laat jouw kapoen eens door een rietje een pingpongballetje of een pluimpje wegblazen.
Het mag ook zonder rietje hoor.
Gewoon eens blazen.
Of bellen blazen in het water...

En met de vliegenklopper kan er eens ballontennis gespeeld worden!
Het is misschien nog leuker om de ballon vast te hangen met een touwtje aan het plafond bv of in de deuropening.

Veel plezier!


We hebben ook eens naar het weer van vandaag gekeken met
weervrouw Ellis en weerman Kijano!


Groetjes
juf Annelies

Een paar ijverige bijtjes!!!

Sam op haar lichtgroen tapijtje met lichtgroen Nijntje op de schoot.
Een grote groene doos waar ze kan in rommelen en een mooie groene trui om aan te trekken.

Matteo zal helpen met de afwas!!
En smullen van de groene druifjes!!! Mmm
Oppassen van de cactus hé jongen!!!
Auwch...

Ellis zit verscholen in het groen!


Op één been!!!
Beetje turnen...
Goed zo meid!!

Ella en al haar spulletjes!!!

Emrys blaast groene ballonnen op zonder te blazen!!
Echt waar!!!
Kijk maar.
 Wil je dit zelf ook eens proberen?
Bicarbonaat en azijn zijn de wondermiddelen!

Emrys in het groen in actie!
Ballontennis!

Féline in het gras, op ene groen dekentje met allerlei groene spullen!!
Super meid!

Bij Robin thuis is er ook veel groen te vinden precies!

Leuk groen kleedje!!

En Robin is nog wat aan het stempelen!

Danté knipt gras!

Levi staat in het groen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten