Voor onze eerste editie van de familiepicknick hadden wij juffen gehoopt op een zonovergoten dag.
De zon was in overvloed aanwezig want het was een bloedhete dag!
Gelukkig is er veel schaduw.
We starten met een gezellige picknick in het bos met allerlei lekkers op een dekentje.
Na het eten trekt iedereen het bos in.
De wandeling liet ons onderweg terugblikken op enkele leuke momenten dit schooljaar door opdrachten uit te voeren.
Op één van de postjes stond juf Vera (sportjuf van de Bijenkorf met pensioen) als fotograaf. Dit is een hobby van haar.
Ook leerkrachten op een postje hebben foto's getrokken:
Beste mama, papa, opa, oma, tantes, nonkel,
Bedankt voor jullie enthousiasme!!!
Ondanks de hitte, was het een geslaagde namiddag!


















































































































































Geen opmerkingen:
Een reactie posten