maandag 16 oktober 2017

Visjes in de klas!!


We maken een uitstapje naar de viswinkel.
Heel veel aquariums! 
Heel veel visjes!
Mini-visjes!
Mooie kleuren!








Gelukkig staan er voor onze kleine vriendjes heel veel trapjes in de winkel!



We hebben Nemo gevonden!!!!

Hier zijn de grootste vissen van de winkel!



Amelie draagt onze nieuwe visjes.

Eventjes op temperatuur komen!


De foto's van het 'ter water laten', staan op mijn gsm maar willen maar niet op de computer komen...Jammer!
De peuters hebben heel erg hun best gedaan met de gieter om de viskom te vullen.

Thieben en Arthur zijn aan het vissen.


We leren papier scheuren met behulp van een versje:
Visje hier, visje daar.
Ze geven een kusje...
en zwemmen weg van elkaar!

Anastazja is dikke vriendjes met de haai!
De kleine visjes moeten er wel aan geloven.
Liedje:
5 kleine visjes, die gingen naar de zee.
't Is goed zei de moeder maar ik ga niet mee.
Ik blijf liever in de vieze vuile sloot.
Want in de zee daar zitten haaien en die bijten je...dood!!

Als het me lukt om de foto's nog op de computer te krijgen, zet ik ze er nog bij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten